niedziela, 1 marca 2015

Lokalizacja nieruchomości

Oferta biura nieruchomości "Seaside" obejmuje obszar dwóch prowincji (porównywalnych do polskich powiatów) : Muğla i Antalya. Na mapie zaznaczyłam największe miasta nadmorskie tego regionu , w których budowane są nieruchomości turystyczne.
Obszar ten leży na styku dwóch mórz egejskiego i śródziemnego , więc bywa różnie nazywany, raz wybrzeżem egejskim a raz zaliczany jest do wybrzeża śródziemnomorskiego, ponadto ze względu na wydarzenia historyczne i fakt, że dawno temu tereny te zamieszkiwali Likijczycy , obszar ten zwany jest również wybrzeżem likijskim.



Ölüdeniz
Najpiękniejsza i najpopularniejsza plaża w tym regionie to plaża w miasteczku Ölüdeniz, leżącym na terenie Parku, obszaru pod ochroną . W tym miasteczku nie ma budynków mieszkalnych ( może dwa lub trzy bardzo stare) , są jedynie małe hotele o niskiej zabudowie. Jedynymi nieruchomościami na sprzedaż są tutaj działki o bardzo wysokiej cenie, np. pod budowę hotelu.
Najbliższymi do Ölüdeniz miejscowościami, gdzie można zakupić nieruchomości są: Fethiye, Hisaronu, Ovacik, Kayaköy, Çalis Beach, Foça, Koca, Çiftlik, Kargı, Yanıklar, Günlükbaşı, a dalszymi: wyspa Şövalye, Kalkan i Kaş.


Blisko stąd na grecką wyspę Rodos, na której znajdywał się niegdyś jeden z siedmiu cudów świata. Z Fethiye codziennie odpływa wodolot na Rodos a podróż w jedną stronę trwa ok. 100 minut, bardzo popularne są tutaj wycieczki jednodniowe. 

Ze względu na malownicze okolice teren ten upodobali sobie żeglarze, miasteczka posiadają rewelacyjne przystosowane dla wielbicieli żeglarstwa mariny. Ponadto jest wiele ofert nieruchomości skierowanych przede wszystkim do żeglarzy, blisko marin.

W ofercie firmy "Seaside" znajdziecie Państwo ofertę nieruchomości z rynku pierwotnego oraz tańszą z rynku wtórnego, zarówno od prywatnych właścicieli jak i sprawdzonych deweloperów. 
Biura nieruchomości działają tutaj podobnie jak w Polsce. Prowizję za sprzedaż płaci sprzedający.

Nieruchomości turystyczne różnią się troszkę od zwykłej zabudowy miejskiej. Zawsze mają baseny i są blisko plaży. Wszystko po to żeby turystom było jak najlepiej.

Biura nieruchomości również różnią się na takie , które sprzedają nieruchomości dla ludności lokalnej i raczej nie znają języków obcych oraz na takie sprzedające nieruchomości turystyczne dla obcokrajowców, tutaj można zawsze porozmawiać w języku angielskim , czasami nawet niemieckim i rosyjskim lub innymi. Warto zaufać sprawdzonym fachowcom znającym się na swojej dziedzinie. Polecamy.

10 komentarzy:

  1. Jeszcze nie byłem musze sie wybrac . Najbardziej ciekawi mnie to oludeniz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamierzam nabyć mieszkanie w Polsce, we Wrocławiu. Rozglądam się obecnie za tym, które spełniałoby wszystkie moje wymagania. Z tego co udało mi się zauważyć, naprawdę ciekawą ofertę posiada ten deweloper: https://vantage-sa.pl/mieszkania-na-sprzedaz-we-wroclawiu/. Czy powinienem z niej skorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja takich nieruchomości raczej kupować nie będę, chyba że kiedyś w przyszłości. Na ten moment najbardziej jestem zadowolony z mojego mieszkania. Nabyłem je bezpośrednio od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej takie mieszkania mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  5. 56 yr old Sales Associate Standford Bottinelli, hailing from Gaspe enjoys watching movies like Cold Turkey and BASE jumping. Took a trip to Shark Bay and drives a Bugatti Royale Kellner Coupe. YOURurl.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś ja nigdy nie brałam takich rzeczy pod uwagę i dla mnie najważniejsze jest to aby wiedzieć skąd wziąć właściwy dla nas projekt budowlany. Jak dla mnie wykonywała go biuro projektowe https://zarzycki-konstrukcje.pl/ które oczywiście każdemu polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na ten moment ja bardziej skupiam się na generalnym remoncie mojego domu i zastanawiam się komu zlecić usługę wyburzania ścian. Z całą pewnością dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług https://www.wawerbud.pl/wyburzanie/ i ja również się na nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy moja kuchnia wymagała pilnego remontu, zdecydowałam się skorzystać z usług firmy, którą znalazłam na https://remonty.wroclaw.pl/. Ich elastyczne podejście do moich potrzeb i oczekiwań było imponujące. Ekipa pracowała sprawnie, czysto i efektywnie, co dla mnie było bardzo ważne. Ich doradztwo w kwestii wyboru materiałów i rozwiązań praktycznych było nieocenione. Cieszę się, że wybrałam ich usługi i gorąco polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje profesjonalistów od remontów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...